ROC violated  strip 10 of the Constitution (freedom of residence) of the letter as evidence sufficient to allow the Constitutional Court KMT party assets turned over to public!
ROC違憲法第十條(自由居住權)之存證信函足以讓KMT在憲法法庭黨產歸公!

起因我訴訟控告國泰人壽世華銀行詐欺偽造罪!卻被 Ma Government 湮滅證據 吃案!之後Ma選舉連任總統時.我陳情國泰詐欺案在她Plurk部落格留言.隔日就引起的487案件,找二位(假 證人)陷害誣告我罪!

Cause I sue lawsuit Cathay Life United Bank fraud forgery! Ma Government was eat case destroy evidence case! After caused 487 cases,Employ two false witnesses framed  illegal in custody falsely accused to trap me sins!


馬政府命令!到我家工作室違憲違法陷害羈押誣告我!

我擁有台中法院判(無罪不起訴書487case)!但仍然還是不辦案吃案!
 
  Ma government ordered! To my home studio unconstitutional illegal in custody falsely accused to trap me! I possess court sentenced Taichung hold(found not guilty of the don't indictment 487 case) But still  to eat no handling the case!


 之後馬政府司法人全部大團結藐視憲法卻違法違憲反起訴我(prejudice to secret sins)妨害秘秘罪)!那密秘內容全是馬政府司法人瀆職違憲湮滅證據吃案呢!真她媽的好大的秘密內容喔!有沒有馬政府叛國罪大呢!!!

 After! the Ma government were all great unity government judicial contempt of the Constitution, but the illegal unconstitutional anti sue me (prejudice to secret sins) prejudice to secret secret sins)! That is all the secret contents of Ma Government unconstitutional destroy evidence of judicial malfeasance people to eat case too! Really fuck her mother a big secret contents well! there is no the Ma  Government high treason great it !!!
Ma government big! Ignore the law as evidence postal correspondence effect
馬政府好大!無視法律郵政存證信函效力
技術證造人士家裡營業卻誣告我跟假證人去簡愛汽車旅館性交易!我有不在場證明!我一直在我家裡面,批政預防政府找碴,家設的秘錄器可告訴我那時之人事物時間地點不在簡愛汽車旅館!你們犯法違憲誣告好大喔!
(自由居住權)之存證信函足以讓KMT在憲法法庭黨產歸公!⋯⋯ 更多

Mei Feng Chang pinned to a board on Pinterest.
ROC違憲法第十條(自由居住權)之存證信函足以讓KMT在憲法法庭黨產歸公!ROC違憲法第十條(自由居住權)之存證信函足以讓KMT在憲法法庭黨產歸公!
詳情網:
 


http://youtu.be/wbqvc2OSAss

arrow
arrow

    bibi2009pc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()